Velkommen på Boesagerskolen

Vi er en af de to skoler i Smørum, og lægger meget stor vægt på samarbejdet med forældre og lokalsamfundet.

Vores børnesyn tager udgangspunkt i, at alle børn gør det godt, hvis de kan. Det stiller store krav til os som professionelle i at være nysgerrige på det enkelte barn. Det enkelte barns er afhængig af fællesskabet, og vi er alle en del af hinanden læringsmiljø.

Det er vores ansvar, at  alle børn på skolen får så god en uddannelse som muligt. Alle parter i barnet skoleliv er en del af et tandhjul i, at få det til at lykkes.
Vores vej til at skabe et godt skoleliv for børnene i Smørum går gennem en varieret og differentieret tilgang. Vi har skolehaver, musicals, omlagt undervisning hver torsdag (puljedage), temauger, og meget mere, der skal bidrage til en skoledag, hvor børnene lærer på mange forskellige måder og  udvikler deres kompetencer i samspillet med hinanden og omverdenen.

Skolens SFO ligger på skolens område, og vi samarbejder både med klub Springbrættet og klub Sødalen, der ligger i kort afstand fra skolen.